در اين مراسم كه با دعوت فرمانداري انجام شد سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان ضمن تبريك نيمه شعبان سالروز ولادت باسعادت مهدي موعود (عج) تصريح كرد شما روحانيون به عنوان مبلغان دين مبين اسلام نقش بزرگي در تبيين و گسترش اين شجره طيبه داريد و اسلام به بركت عنايت خداوند متعال وحضرت وليعصر (عج) و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب و ياري شما عزيزان امروز در دنيا به يك درخت تناور تبديل شده و جهان غرب از رشد و توسعه اسلام بيمناك است و هر روز با بهانه هاي مختلف سعي در بد نام كردن آن دارد و با ايجاد اختلاف بين شيعه و سني مي كوشد تا از توسعه اسلام جلوگيري كند كه اين يك خيال باطل است .

فرماندار در ادامه با اشاره به خصوصيات مردم شهرستان خاتم افزود مردم اين منطقه مردماني ديندار ، مذهبي و سختكوش و ولايت مدار مي باشند و طي دوران 32 ساله انقلاب در صحنه هاي مختلف حمايت خود را به خوبي از اسلام و ولايت اعلام نموده و 114 شهيد را به اين انقلاب تقديم نموده اند .

امامي در ادامه به مشكلات و ناهنجاري هاي اجتماعي اشاره و افزود دشمنان نظام پس از شكست در جنگ تحميلي از راههاي ديگر جهت ضربه زدن به نظام وارده شده و فرهنگ را نشانه گرفته و به شيوه هاي مختلف (ماهواره ، مواد مخدر و ... ) سعي در انحراف جوانان نمودند و جوانان ما هوشيارانه توطئه هاي آنها را خنثي نمودند البته بعضاً اين هجمه هاي فرهنگي منجر به كجرويهايي نيز شده كه وظيفه شما روحانيون خنثي كردن اين توطئه ها مي باشد .

در ادامه اين جلسه روحانيون مسائل و مشكلات كلي شهرستان در حوزه هاي مختلف عمراني ، فرهنگي و ... عنوان و تصميماتي جهت پيگيري و رفع اين مسائل اتخاذ گرديد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا